kläd tips.

Rolling Stones tröja H&M

nellie tycker: jag gillar denna stilen, men tyvärr, roling stones är inget för mig! (poäng: 1/5)
clara tycker: ja, tröjan är fin men rolling stones passar inte mig heller. (poäng: 2/5)
Blus Kappahl
nellie tycker: ganska fin! skulle kunna ha den till vardags. (poäng: 3/5)
clara tycker: inte riktigt min stil men, skulle nog passa andra som nellie. (poäng: 2/5)
Pussmunströja H&M
nellie tycker: sådär, skulle kunna ha den som pyamas tröja hahah. (2/5)
clara tycker: fin! precis min stil. (poäng: 4/5)
USA tröja. Gina Tricot.
nellie tycker: SNYGG! älska. ♥ (poäng: 4/5)
clara tycker: ÄLSKAR DEN. :D (poäng: 4/5)
USA jeans. Gina Tricot.
nellie tycker: snyggaste jeansen jag sett på länge! (poäng: 5/5)
clara tycker: älskaar dem! (poäng: 5/5)
sex pistols tröja. Gina Tricot.
nellie tycker: njaa, lite för slapp för min stil. (poäng: 1/5)
clara tycker: samma här. (poäng: 1/5)
Union Jack tröja. Gina Tricot.
nellie tycker: fin! (poäng: 4/5)
clara tycker: ja, fin. (poäng: 4/5)
Svarta Skinnbyxor. Gina Tricot.
nellie tycker: jättefina! (poäng: 5/5)
clara tycker: fina! (poäng: 4/5)
Peace tröja. Gina Tricot.
nellie tycker: för slaaaapp. blä.  (poäng: 1/5)
clara tycker: mm, rätt så fin faktiskt. (poäng: 2/5)
Stars & Stripes shorts. Gina Tricot.
nellie tycker: jättefina att ha till ett vitt linne på sommaren. (poäng: 4,5/5)
clara tycker: jättefina, helt klart! (poäng: 4/5)
USA (kiss) tröja. Gina Tricot.
nellie tycker: ganska fin! gillar bara inte att det står kiss på den. gillar inte sån musik. och det förstör ju ganska mycket av tröjan då. (poäng: 2/5)
clara tycker: inte så fin. (poäng: 1/5)
T-shirt med tryck. BIK BOK.
nellie tycker: fin! (poäng: 3,5/5)
clara tycker: aa, fin. (poäng: 3/5)
Blus. Tara
nellie tycker: jättesöt. vill haa! (poäng: 5/5)
clara tycker: ååh jättefin! (poäng: 4/5)
Skyltdocka outfit. Tara.
nellie tycker: ursnyggt! fast svindyrt är det säkert också. (poäng: 5/5)
clara tycker: coolt! (poäng: 4,5/5)
Blus. Tara.
nellie tycker: söt! passar med en skinnjacka över. (poäng: 4,5/5)
clara tycker: söööööt. (poäng: 5/5)
lägger in mer sen!
har massa fler saker att lägga in!
allt från kläder till rengörings saker.
KRAM.
/ nellie & clara.

Postat av: Emma

jättefin blogg, ett tips bara, istället för att ta kort på plagg kan ni ju ta bilder från t.ex. hm eller ginas hemsida :)

2012-02-25 @ 19:16:25
Postat av: Sofia

Snygga kläder bra tips!

och gullig blogg ha det så jätte bra.



Kram Sofia.

2012-02-25 @ 20:10:53
URL: http://sofianfia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback