stilinspiration av stora bloggare.

kissies stil.
nellie tycker: nja, asså hon har så mycket glitter och så. för överdrivna kläder. men jag gillar vissa plagg som kissie har! (betyg: 3/5)
clara tycker: helt okej! (betyg: 2/5)

fokis stil.
nellie tycker: jättesöt! men ibland kan det bli för sött. älskar hennes kläder från fokiwa.se (betyg: 4,5/5)
clara tycker: fin! (betyg: 4/5)
nellie berntssons stil.
nellie (haha) tycker: sjukt fin. lite tuff samtidigt lite söt. älskar stilen! ♥ (betyg: 5/5)
clara tycker: jäättefin.
keelas stil.
nellie tycker: jättebra att hon vågar vara sig själv och så! :) jag gillar stilen. (betyg: 4/5)
clara tycker: fin. (betyg: 4/5)
vinnareeeeeeeee: nellie berntsson!

kraaaaam. :)

Postat av: Jossan

naw, fin blogg, clara & nellie! :)

2012-02-26 @ 16:04:55
Postat av: Klara

hej! vilken fin blogg du har :)

det skulle vara jätteroligt om du ville kolla in min blogg, jag skulle bli jätteglad :) kram <3

2012-02-26 @ 17:41:13
URL: http://minponnytid.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback